SNÖRVLAR...

Idag började Elina´s ridning igen. Tror hon lärt sig mer på en lektion än de två ggr då hon gått ridkurs tidigare. Det är skilland på lärare :) Dessutom får dom ju ta märken (typ som man tog i simning) nu. Det gör ju det hela lite mer spännande. Tror det första hette Vita Hästen.
Jag borde nog inte vara med på ridningen för jag är ju som *host* lite rädd för dessa djur. Alltså hur hemskt ser det inte ut då en liten 6 åring ska lyfta hästbenet och man VET att den kan kicka, läskigt! Och vad gör man om hästen tar fart och galopperar iväg??! Då är jag inte mycket till hjälp fast jag går brevid.
Snörvlar som bara den också då jag är allegisk mot hästar men vad gör man inte för sina barn.
 
Tidigare idag har jag avverkat en tur med stavar med runken (runkeeper) roligt se hur många kcal man bränner.
Det motiverar en. Men kan inte vänta nog på att ÅIK ska komma igång med sina höstgrupper, Let´s Zumba! Jag älskar gruppträning. Verkar bli ett danskort i år så då ska jag lösa det!
Här ska fläsket brännas.
 
Har ju köpt en skinnjacka el jag har inte köpt utan jag beställde och M betalade och gav mig den, TACK snälla hjärtat. Tänkte försöka komma ur dessa swettisbyxor som jag jämt går i och sluta gömma mig. Ta på mig lite finare. Men innan de så bara måste jag ha nya leggins, bh, snygga tröjar och nya stövlar ;) Inget som inte medför sig annat! Är bara så less på att vara lat och ful. Jag tycker ju jag ser korkad ut i allt. Behöver en modeguru som kan hjälpa mig.
 
Nä nu blir de en tur ut med vovve. Hon vill inte kissa idag?! Bara hon inte börjar bli sjuk.
 
Snart bär de av mot Booooden, DAMN jag längtar!
 
Prutt å Kräääm!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är verkligen en källa till inspiration med träningen. Jag ska ladda ner RUnkeeper NU!

Mm, hästar är inte min starka sida heller. Tycker de är hur fina som helst men de skrämmer mig...är ju så himla stora. Du har en tuff liten tjej Jennie.

Åh näe ska du till Boden?! när?!?!?!

2012-08-29 @ 21:28:47
Postat av: Jossan

...och tycker absolut du ska uppdatera garderoben! Det finns så mycket snyggt därute och nya kläder gör en hel del för må-bra-känslan. I know! hehe.

2012-08-29 @ 21:32:09
Postat av: Jennie

Åker till Boden nästa Torsdag..! Pappsen fyller år. Blir kvar till Tisdagen därpå. Barnen måste ju tbax till Skolan annars hade jag stannat längre :)

2012-08-30 @ 16:37:13
URL: http://familyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0