Helgen.. Måndagen...

Så var ännu en helg till ända! Men Oj vilken trevlig helg! Mamma och hennes gubbe var ju här och det var så trevligt. Fredag kväll åt vi gott, mös och kikade tv. Lördagen var de super väder så mamma, Petsson (smeknam som manne bestämt) och barnen tog en lång promenad medan jag satte ihop en tårta jag skulle ha med till kalaset. Testade en ny variant med chokladkräm och rice krispies botten. Den gjorde succé.
Vi hade en väldigt trevlig dag och var så roligt träffa alla. Tror morfar verkligen uppskattade allt!
Lördag kväll vart de så klart Melodifestivalen tyckte den unga killen Ulrik (om jag minns rätt) var skit duktig.
I övrigt bara skit låtar.
Söndag var de dax att ta farväl alltid lika tråkigt. Inte ofta man ses dock ska ju jag och manne till Umeå om två veckor då det är dax för manne´s sövning.
Söndagen var otroligt härlig var såå fint väder strålande sol och ca 10 minus. Jag var ute i flera timmar och hela familjen gick en lång promenad. Elina hann kalasa så de var en riktigt sur tjej jag hämtade klockan tre, för inte ville hon hem INTE! Man får väl tänka positivt då hade hon KUL.

Nu ska jag strax till käftis för att kika upp en tand jag nyss lagat som har värkt och ILAR efter lagningen! Med min tandläkarskräck så är de inte lätt. Men Men bara gilla läget. I övrigt så ska jag städa och tvätta i dag.

PST! LOVAR att jag ska bli bättre på att lägga in bilder här! Så ni får se något och inte bara läsa min sega text.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0