JAG HAAAAAAAR...

JOGGAT!! HÖÖÖR NI?!!! JOGGAT... jag har fått mitt liv tillbaka!! Förstår ni??!! För ett år sen palla jag knappt gå till kylen för att stoppa i mig ännu mer mat..!! men idag sprang jag.. wohoooo! Vill skrika ut de till världen. Är så satans TACKSAM! Nu är de bara med näsan framåt.....

Från det ena till det andra har suttit och kikat på inredning idag är så sugen på att kasta ut de gamla och in med det nya. Vill få fixa köket och inreda om det. Mitt hjärta bultar av lycka vid tanken. Har suttit och tittat på nätet idag och drömt mig bort. Hade ingen aning om att HM har en home sida där fanns mycket sött till bra priser.
Det är väl dessa vårkänslor som kommer tickande i takt med att det blir ljusare.

Från det andra till det tredje Emanuel har ju kommit på att han vill börja med slalom, spännande!! Hur ska detta sluta?! Ska bara fixa utrustning sen så ska han få börja öva och vet ni vem som mer ska prova?? Gissa och vinn ;) Bra med en son med stora fötter för då passar det, just miiig oxå! Har inte åkt på många år och är inombords är jag liivrädd!! Men det säger jag inte hööögt!

Nu är det fullfart mot Fredag...

TjingTjong!





Kommentarer
Postat av: Jossan

GO JENNIE GO JENNIE!!!!

2012-02-23 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0