My Head Spinning ...

Yack! Vad trött jag är! Stigit upp tjugo i sex två dagar på rad, hur kan 50 min extra sömn göra sån skillnad??!!
Imorgon är jag iallafall ledig har ju gjort fem dagar nu så en dags vila har man väl förtjänat?! Köpte mig påfyllning av kapslar till min Tassimo idag. Beställde ju en hög över nätet men dessa verkar aldrig dyka upp :( Så imorgon bitti när barnen åkt med bussen, då kan Ni vara ett hundra procent säker på att fyrans morgon tv och en rykande kopp av nybryggt kaffe och min goa värme filt är framme. Där ska jag GOSA!

Förhoppningsvis är det lagom kallt ute så jag och voffsarna kan ta en längre promenad. Behöver luft. Rensa tankar och njuta av lugnet.
Imorgon kväll börjar oxå träningen. Då ska här lyftas skrot ;)

Har Ni ätit semla idag då? Det har inte jag. Är nog första året jag INTE äter semla på fettisdagen. Men saknar det faktiskt inte mycket! Och jag som är en tvättäkta SEMELÄLSKARE! That´s my kind of cup of bulle!!

På Fredag ska jag göra något som jag INTE gjort på länge. Fröken ska baka mjukbröd ett sådan bröd som man gör på kvällen kastar in i kylen och gräddar på Lördag morgon, det ni! ;P Blir perfekt att vakna till med den doften, gott pålägg och ring så spelar vi! I just löööv my "pensionärs" Lördag morgnar!
Recptet hittade jag på min nya favorit sida vad gäller recept. Har sparat X antal recept i min kokbok så nu ska här testas och exprimenteras. Man äter ju jämt samma mat känns det som. Även om vi är duktiga på att laga riktig mat så är det spännande med nya ideer även om huvudingridienserna är desamma! Är faktiskt bara fantasin som sätter gränser.

Har just kikat på mot alla odds, herreminskapare vilka otroliga människor. Där ser man verkligen att man kan det man vill. Vare sig handikapp el inte så vilken hjärnvilja! Imponerande!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är minsann en riktigt matmamma! Jag vill också baka bröd och annat men känner aldrig att jag får tiden att räcka till. Skärpning ta-mig-f...! Det finns ju inget bättre än doften av nybakat bröd på morgonen, speciellt en lördagmorgon.

Visst är det mys med ring så spelar vi - älskar det jag med. Helgerna kan bara börja bra med det programmet inställt.



KRAMAR

2012-02-22 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0