När hettan tar över...

Feber, feber och ännu mer feeeber! Var nog tur i oturen att operationen vart inställd igår för idag ligger E total däckad med hög feber och hemsk huvudvärk! Elina börjar krya på sig och sakta men säkert blir hon mer och mer aktiv vilket gör det jobbigare för store man som bara vill ligga och inte tål ljus och ljud.
Inte lätt! Har nyss lagt en sval handduk på min stora duktiga killes huvud för att de ska lätta lite. ÄR synd om han :( Precis lika synd om honom som de varit om Elina. Hoppas bara vi "stora" klarar oss har ju en jobb helg framför mig. Har verkligen INTE tid att vara sjuk.

Som sagt så vart öronopen inte av idag vilket var en stor besvikelse för Emanuel vilket jag förstår. Som detta öra rinner. Dessutom inte få vara med på badet och klara målet är tufft. Han vill ju oxå få fri tillgång till hela simhallen. Men vad göra?! Vi får simma mycket i sommar så är han redo då skolan startar igen. Håll oxå era tummar att den operationen snart blir av. Dumt bara att de kan ställas in hur som helst vad gör jag nästa ggn då jag vabbar för en op och kanske fått in vikarier och så blir det inte av??!! Då får man noll pengar.

Det är verkligen VÅR i luften idag har tempen visat på plus 6. Det tiiinar! Härliga, ljuvliga dagar ute medan vi är inspärrade inne. Visst är det konstigt att frivllig ledighet är så mycket bättre än när man får dessa extra dagar som man måste vara inne ;)

Ska iallafall hya nå film idag tror jag! Kikade på en svensk äldra film idag med barnen Misa Mi den var helt klart sevärd!

NU ska jag fortsätta pyssla om mina älskade troll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0