Ooosande STANK!

Magsjukan härjar för fullt! M ligger som en sill haft och har haft huvudet i en hink heela natten. Tur jag slipper!
Måndagen är snart gjord, idag ska vi åka på skridskoskola. Emanuel vill ju gärna börja med hockey så nu ska han träna.

Helgen har minst sagt varit kall men det hör ju vintern till så varför gnälla??!
Idag fick i allafall Affe en promenad får ta Trixi sen. Tillsammans blir dom så vilda och drar det blir liksom vem är ute med vem ;)
Har oxå förberett dagens middag blir älgfärsbiffar. Till det ska jag koka potatis och sås.

NU ska jag koka körv åt M få se om han får behålla det! el om det blir racer mot ......




Kommentarer
Postat av: Jossan

Men usch då! han får krya på sig. Hoppas du slipper.

Kul med skrillor! Jag längtar tills jag får sätta grabbarna på hal is :) älskar att åka själv...

2012-02-07 @ 13:41:27
Postat av: Teresa

Men gud vad jobbigt, hatar att få magsjuka! Hoppas ni andra klarar er och att M kryar på sig! Hälsa allihopa från mig!

2012-02-09 @ 12:10:43
URL: http://www.teresa.nu
Postat av: Jennie

Tack! Jaa de är bättre nu. Fast är nog mest synd om mig.. ;) Karlar som är sjuk, dom är ju dööö! = KVINNAN i HUSET behöver en veckas SPA för återhämtning sen! ;P

2012-02-09 @ 20:14:43
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0