SATURDAY!!

Snön vräker ner och då menar jag vräker! Borde egentligen vara ute och skotta men jag ork it! E trött!
Har precis kommit hem efter från en god middag bestående av renfärsbiffar! Var super! Såsen var pricken över i! Var bjuden till en av Magnus jaktkompisar och hans sambo.

Slö kikar på melodifestivalen missade ju programmet idag.. :( Får se om jag kan pricka in någon repris under veckan. Just nu är det söta Molly som verkat gå vidare! Hon är duktig!

Men vet NI vad jag gjorde igår. Började kika en film på fyran som gick på tvn. I början tänkte jag var är detta för skämt?! Men den var bättre och bättre så bestämde mig för att se den klar. Filmen höll på till 23.55 kände där efter elva att mina ögon höll på att falla igen men kämpade på kikade på klockan 23.30, jaa men 25 minuter till pallar jag. Så vart de reklam!!! Och då vart de ERROR hos mig med, jag SOMNADE.. :( SÅ nu har jag sett en film som jag inte vet slutet på! Det suger :( Om någon vänlig själ såg filmen på fyran igår kväll så kan ni ju gärna tala om hur den slutade?! För jag VILL veeeta!!

Vad gillar Ni Ranelid´s låt då?? Hiss el Diss.. ;P

I veckan har jag tänkt börja träna (utöver zumban) alltså lägga till mer träning!! Måste sätta upp fler små mål så jag verkligen börjar träna och inte börjar och sen slutar och sen börjar jag igen. Om man nu kan kalla det att man är duktig en vecka el två.. ;P

Förresten någon som har en bra sida på var man kan räkna ut kalorier??!

Nä nu ska jag dra på den rutiga...

NATTINUFFSI!

VAKTOVVEN!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hmm Ranelids inhopp var väldigt speciellt, vet inte riktigt vad jag tycker.

Finns en grym app du kan ladda ner som heter livsmedelsdatabasen. Räknar ut fett, protein och kolhydrater. Riktigt bra. Hoppas du kommer igång med träningen nu! Kram

2012-02-18 @ 23:47:23
Postat av: Jennie

Tack..ska kika på den appappappeeen! ;O )

2012-02-19 @ 16:48:29
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0