Skridskor..

Det har vi roat oss med idag. Var på allmänhetens åkning som är varje dag, en av förmånerna med att bo i ett litet samhälle. Barnen tycker det är såå roligt och jag tror bestämt jag måste fixa mig skrillor och ta en sväng jag med. Även om det finns risk för ett brytet ben någonstans på kroppen. Törs inte tänka på hur länge sen det var man åkte sist?!

Veckan har som vanligt gått i en rasande takt. Zumba, hundpromenad och såpa tittande. Tömt X-antal maskiner med tvätt och lite annat smått och gott är väl vad som bjudits på.

Fick en blomma i alla hjärtans dag present av Magnus. Ni ska få se vad den är vacker. Allt upp till betraktarens öga. Ser ut som en sn*pp och ur denna ska det tydligen ploppa upp något. Den som väntar på något gott VÄNTAR alltid för länge.. ;P Spännande är det då.

Nu väntar en jobbar helg och ev besök imorgon. Blir trevligt det!
Snön faller från himlen som om det aldrig någonsin kommer sluta snöa och mer har av det vita guldet har lovats i helgen. Vackert är det och muskler får man så varför klaga?! ;P

Tjingen! Dingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0