TASSIMO=ÅÅÅHH!

Jag fullkomligt ÄLSKAR min present! GUUUD så härligt det är att brygga en GOD kopp kaffe direkt i muggen!!
Det är inte så dumt att fylla 22 trots allt.. ;)
Dock så hade jag beställt en smörgåstårta för 20 personer plus en semeltårta men ingen var ju direkt sugen på att hälsa på eftersom magsjuka är lika med PEST! Hade två tappra besökare som fick sig en bit resten har jag, jag och återigen jag ätit och nån bit har övriga familjemedlemmar tagit! Just nu vill jag inte höra ordet smörgåstårta det ekar ur mina öron! Hahaaa! Tur dom gör dom GOO på ICA!

Krafterna har dock börjat återvända M var på jobbet idag och Manne är pigg! Laddar nu inför helgen och besök av mamma och hennes gubbe (om han nu kommer, han är ju sjuk och ni vet hur karlar är då de rinner ur näsan) för att fira morfar som fyllt 80! Blir trevligt med besök. Få se vad mer vi hinner göra. Verkar bli KANONväder på Söndag!! Förhoppningsvis får man lite nytta gjort! Flisan har då iallafall Söndagen planerad hon ska på sitt första kalas hos en kompis, gissa om hon längtar?

Fyndade idag! Sprang in på skoaffären och hittade mig promenad vinter skor! Vart hela 30 kr!! Det var halva priset och eftersom jag fått ett presentkort så kom de väl till anvädning. Visst är det lustigt att de känns som saker är gratis då man lämnar fram ett presentkort i stället för pengar!
Man kanske skulle köpa presentkort jämt så slipper man dåligt samvete då man shoppar lös.. ;P





Kommentarer
Postat av: Jossan

MEN du! GRATTIS!!! herregu var det den 7 feb??? fasen jag hade det på känn. Men bättre sent än aldrig.

Kul att du fick din kaffemaskin, Magnus har fattat det där förstår jag, bäst att lyssna på frun så det blir tyst hihi. Ett tag iaf :P



Massa kramar och goa pussar!

2012-02-10 @ 16:41:44
Postat av: Jennie

Tack! Jo de stämmer 7 feb. Tur man bara blir mognare och godare med åren.. ;)

2012-02-13 @ 07:26:51
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0