Dagen..Tiden..Framtiden...

Nytt År och nya härliga tag.
Jisses i mej både jul och nyår har passerat och inte har jag delat de med er. Alla Ni mina ena el två läsare.. ;P
Orkar inte dra upp allt roligt som hänt just nu, men måste erkänna att jag är mer än nöjd med alla helger.
Julen var underbar med massvis av super fina paket till både mig och barnen.
Nyår firades i Stockholm super skoj med fantastisk mat och sällskap. Raketer och klackarna i taket!

År 2011 var året då Elina började sexårs, Emanuel tvåan. Var på Lasse Stefanz och fick en husbil på gården.
Jag har gjort en Gastric Bypass och fått fast jobb. Sist men INTE MINST har jag en glänsande ring på mitt vänstra ring finger. Allt känns så bra att man bara väntar på att någon bomb ska falla för är mer van att de är lite storm i mitt liv men ack så skönt när allt bara flyter och är så där Lady och Lufsen, tonårsromantik och alldeles, alldeles uuuunderbart!

Ärligt talat känns det som jag jobbar väldigt mycket på sistone men det gör mig inget. Trivs så otroligt bra på mitt arbete. Men barnan frågar när dom får åka hem klockan ett med bussen. Dom tycker jag ska vara hemmafru men fråga M vad han tycker om de?! Vet inte om han vill försörja mig. Skulle nog ärligt bli tokig att bara gå hemma det har jag gjort nog!!

Måste också konstatera att jag har världen knäppaste hund hon är verkligen en QUEEN! Trodde inte hundar kunde bli sur på en men hon kan. Igår när hon inte fick krypa ner på min värme filt så titta hon inte ens på mig, hon la sig på golvet på ett ställe där hon aldrig annars ligger och bara ignorera mig. Hon är bara för goo!

Nu ska jag gosa ihop mig i soffan och slappna av efter en lång dag som började 5.50 i morse och alla som känner mig riktigt vet nog vad jag gilla den tiden på morgon..MORR!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jennie - NJUT av livet och av nuet för du är värd all lycka!

Den som jag verkligen önskar all lycka från mitt hjärta är DU. Det är din tur nu.

Bara lev och var den du är och tänk NUET inget annat :) Just happy thoughts!

Puss och kram

2012-01-25 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0