Fredag!

Jobb väntar hos mig i helgen, vad ska Ni hitta på?

Sitter i soffan efter en promenad med hunden och slappar! Ätit god mat bestående av fläskfilé och potatisgratäng gjord på mandel potatis och västerbottensost! Till de vart de sallad, beasås och bröd! De är som mys med lite godare mat på helgen! Till källsgotta vart de hallonkesella!
Känner mig trött. Veckan har gått så fort att de känns som det bara hunnit vara Måndag och Fredag!
Vi har hunnit med både kalas och ÅIK umgdomsgård i veckan.

En del snö har det kommit men mest vitt puder onödigt men lätt och skotta.. ;) En riktig tö behövs så allt får tryckas till.
Barnen tycker det är skönt att de är helg men Elina blir alltid lika ledsen varför mamma ska jobba på helgen?! Men så är det och de är riktigt skönt att vara ledig på veckan!

Sitter och grunnar på en present till min morfar som fyller 80, vad köper man till någon som har allt?! Svårt, Svårt!
Har också hunnit fixa två presenter en åt mamsen som fyller år dagen före mig och en till mosters gull unge som fyller två dagar efter mig däremellan ska alltså morfar firas som fyller dagen efter mig.. ;) Själv ska jag bjuda M´s släkt på mat på min dag.

Nååja! Nog tjatat om kalasande! Ska ta tag i saker och göra mig redo för kväll! Slå upp ett glas julmust light (förmodligen de sista för i år) och sträcka ut bena och fortsätta med Criminal Minds..

See Ya!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj visst är det svårt att ge present ju äldre personen blir. Det som brukar vara uppskattat är att man fixar ihop en korg med diverse läckerheter i, såsom något dyrt och fint vin, ostar, charketurier, marmelader, frukt etc. Kan ju även då få bli champagne, och diverse godsaker och t o m ngt presentkort mitt i allt om nu morfar skulle behöva ekipera sig någonstans. Ja men du vet, låt fantasin flöda så hittar du säkert det just han gillar :) sen slår du in allt i vackert cellofan och knyter ihop!

2012-01-30 @ 19:42:24
Postat av: J igen

...drömde att du sa att du var gravid! :) vem vet kanske kanske hihi

2012-01-30 @ 19:43:21
Postat av: Jennie

Jo de var ju en bra ide...kanske får bli något sånt.. :)) Tack för tipset! Och nää är inte gravid så den drömmen är inte sann..heheee!

2012-01-31 @ 09:09:34
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo de var ju en bra ide...kanske får bli något sånt.. :)) Tack för tipset! Och nää är inte gravid så den drömmen är inte sann..heheee!

2012-01-31 @ 09:09:52
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0