Då var det 3:e dagen..

På min semester. Himla nice det här med lång ledigt ;P
Jag och flisan har varit ute och lekt i lekpark, varit vid vattnet. Hon har lekt med kompisar och jag har röjt i köket. Druckit kaffe hos bekanta och kastat skräp. Badat hund och promenerat m.m

Hemmet ser verkligen ut som upp och nervända världen. Men det blir fint, snart! Längtan är stor och mitt tålamod har jag ju pratat om förr. Vi har beställt både ny servis och nya mattor, yamiie! Kommer bli nytt köksbord oxå men det får vi ta då allt e klart så man får se vad som passar färgmässigt. Jag vill ha kryssbord! Är ju så apsnyggt och lantligt!

Idag ska vi på väärsan och äta tillsammans med föräldragruppen från ÅIK blir trevligt!
Jag har handlat inför midsommaren som ska firas hos M´s bror med familj. Super trevligt om vi bara slipper regnet så barnen kan klä stången och allt annat som hör till. Mycket god mat blir det oxå!

Nu ska jag ta min kära dotter som förövrigt längtar efter sin bror himla mycket (fast vet inte om hon mest saknar han utan mer om hon är nyfiken ifalla han köpt kläder åt henne ;) för det är det enda flisan pratat om idag)
på en promenad runt campingen är så trött att mina ögon vill falla igen. Blir så då man inte får sova på nätterna utan vaknar med jämna mellanrum. Fyra i morse låg jag vaken till framåt halv sex. SUCK! Dessutom var jag uppe vid ett snåret oxå en sväng. Dock var de lite lite vissa nätter vaknat jag minst fyra ggr per natt med svårt att somna om. Beror det på åldern el?!


Zzzzzzzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0