Fy så ljuvligt!

Har putsat alla fönster på nedervåningen. Bara uppe kvar nu, en sten har lättat från min kropp. Är mycket man ska hinna med.
Nu får baske mig sommaren komma.

I Torsdags klev vi av planet i elstockholmia, oh my goood! Det var sommar där. Syrénen blommade för fullt och det luktade gudomligt. Sov på ett helt ok hotell där vi tog en sen promenad. För att sen flytta till ett annat på Fredagen. Fick besöka saluhallen och shoppa, njöt på uteserveringar. Med oss hem (till hotellet) hade vi en flaska rött och den godaste ost jag någonsin ätit.
Kvällens konsert med Ozzy var höjdpunkten även om han inte sjöng många låtar som jag kan, måste jag säga att gubben kan verkligen. När han får mikrofonen i handen så kan man då inte tro han är så sliten som han är. SKITHÄFTIGT! Och Mamma I´m Coming home fick mig tårögd ;P
Lördagen var ju redan spikad. Sovmorgon för att sen shoppa lös lite till. Examenskläder till barnen var ju planen och det fick jag tag på. Efter det vart de båttur med mat. Tyvärr var personalen och servicen urusel men båtturen var fin och trubaduren som spelade var helt okej plus att solen sken då det bjöds upp till dans på bryggan. Kvällen avslutades på pub och vi fick många goda skratt i galna vänners lag!

På väg hem vart vi sittandes på flyget i X antal timmar då planet var försenat, jipiiee ;)
Hela 80 kronor fick man som plåster på såret, det räckte precis till en varm toast utan dricka ;P

Borta bra men hemma BÄST är då ett som är säkert. Jag är ju sådan att jag ofta längtar att få åka bort och göra saker men ooooftast redan samma kväll längtar jag hem igen ;P Enda stället där jag helt enkelt trivs utan att få den där "vill" hem känslan är då vi är i stugan. Där kan min förvirrade och stressade själ få lugn och ro.
Var så roligt att få ge barnen sina nya kläder dom kände verkligen att dom kommer vara FINAST på examen! Och en sak är säker. så klart kommer dom vara det ;P Hoppas nu bara på sol och lite mer värme nästa Fredag.


Ha en skön helg!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Faen! Nu ska vi planera kryssning till hösten. Nina, du och jag. Puss å kram

2012-06-01 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0