Inatt...

Kom en ny liten stjärna till världen.
Grattis kära syster och Nils till det lilla underverket! En liten kille som fortfarande är namnlös. Gissa om jag vill uppåt landet nu??! och nedåt landet?! Mitt moster hjärta spricker av längtan att få träffa mina syskonbarn.
Varför kan inte min släkt bo här?! :(

Har precis skjutsats flisan till fotbollsskolan som är hela veckan lång. Usch hon börjar verkligen bli stor (ja jag vet jag tjatar om storhet). Gå, mamma sa hon ;) Tur barnen är trygga i att testa nya saker och vara med. Prova sina vingar lite bara det inte blir för mycket ;P

Hittade färskpotatis på Coop idag, mumma! Så imorgon till middag blir det nog sill, färskpären och ägga. NamNam! Sommarmat kan man ju faktiskt äta fast sommaren inte behagar komma, eller huur?!

Tänk ta en promenad med Trixan nu fast regnet faller. Jag är ju inte så söt så jag smälter bara näääästan!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gratulerar till fasterskapet igen!



Fina bilder på barnen. Elina var ju så fin i sin klänning. Du hade verkligen hittat den perfekta klänningen må jag säga.

2012-06-11 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0