USCH..

Vad jag saknar min sötunge till son. Blir snart galen, tror jag?! Två veckor är lååång tid. Är alldeles för varmt i Turkiet nu. 42 grader idag manne hade hemlängtan. Blir maffigt med så varmt. Tur dom har AC på rummet.
Spännande få se hur brun han är då han kommer hem, TORSDAG det blir den bästa dagen denna vecka!
 Buse!!

Idag har Elina badat! Var ju varmt ca 16 grader och är väl varmaste dagen hitills ;) Sommar, Soooommmmar, Sooooooommar! Men man minns ju själv när man var liten, badade med isflaken, tyyp! Det var så sköönt och läpparna var blå! Kan ju med handen på hjärtat säga att idag skulle jag INTE klara bada. Får vara glad om man törs doppa sig i slutet på juli då sommaren varit het!
Något jag inte heller klarar numer är att åka karusell, hoppa studsmatta el gunga! Varför blir det så?! Vill ju oxå snurra runt på lisseberg med barnen i åken dom har där :( Undra om åksjuke tablett funkar mot karusellsjukan??!

Känner mig som i en bubbla. Skulle behöva prata av mig el hellre skriva av mig! För jag är så dålig på att prata! Men man vill inte sitta och "gnälla" heller. Vem vill höra på sån skit som jag vräker ur mig. Jag är ju jämt så sur de har jag blivit varse om. Längtar hem oxå och bort, rastlösa kroppjäkul! Tur vi snart far ner till Göteborg saknar syster min och min andra syster fast då blir de uppåt, hehe! Familjen i allmänhet. Saknar alla "mina" ofta juh! Men är väl inte konstigt. Även om jag inte bott i staden med stor B på herregud 11 år så är det ändå hemma trots att dom "mina" bor på alla de möjliga orter runt om mig.
Känn iallafall så otroligt härligt i hjärtat att man får ge barnen riktig semester/sommarlov och dessutom ut och resa lite i Sverige.

Nu är det dax att bege sig mot sängen för sista dagen innan ledigheten!
Sen blir de bara måstena hemma och slåss med dom små svarta djävlarna på hela sex veckor, det ni?!

NattiNatt

Pst! Hoppas detta inlägg går att få in, less på denna struliga blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0