Äntligen helg...

GUD så skönt! Denna vecka har varit tung. Kanske vädret? Tröttheten vill inte ge sig.
Men idag fick jag tulpaner av min älskling, vilken lycka!!
Barnen har haft en fin vecka på fritids full av pyssel, utflykt och skridskor.

Ikväll åker vi ev på Åslia är ju nattöppet. Från 19.00 till 07.00 de kommer vara både bl a fackeltåg och pulkarace det är tydligen en tradition här i Åsele och hoppas den blir kvar. Alla dessa eldsjälar som gör saker idiellt är GULD värda.

Pst! Förresten jag har verkligen tagit åsikt om en sak och jag tycker Sveriges skolor ska införskaffa skoluniform. SÅ det så!!
Tror det skulle underlätta mycket om detta med kläder och märken m.m.

Det regnar här?! Snön får INTE försvinna före påsk. Vår BÄSTA tid är nuuuu...!








Kommentarer
Postat av: Jossan

Nä regnar det, vad säger du?! å vi som ska upp till påsk! Tur vi ska upp till Jokkmokk, där brukar ju vintern hålla i sig lite längre och ihärdigare.



Tyck som du, skoluniform skulle faktiskt vara till fördel. Kidsen skulle ha en sak mindre att bry sig om. Jag hade gärna haft det, slippa bry sig om vad man ska välja för kläder varje morgon... :)

2012-03-10 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0