ÄNTLIGEN...

Ikväll är det FINAL! Måste nog duka upp fruktfatet och fira tillsammans med Biggest Looser gänget ;O )
DAMN nit vad fina dom ser ut men längtar till klockan nio och man får se allihopa! Alltså förhands tjuvkiken jag sett så ser man vilken otrolig skillnad det är. Det roliga är att man har ju själv tappat X antal kilon men inte ser jag det på mig själv. Hittar ju bara mina skvanker! Måste nog be M ta lite nya helkroppsbilder så jag får se.
Längtar till det bär av mot Umeå och jag får inhandla lite nya kläder. Vårsnygg ska man bli. Skor, skoor och återigen skoor vill jag ha! Ny frissa är det också VERKLIGEN på tiden att jag ordnar.

Har ju en förkärlek till rockabilly kläder. Råkade slå på Big Brother igår kväll då jag slö titta på tvn och där var de just Rockabilly tema i veckan. GUD så schnygg dom var! Just love klänningarna!!

På Tisdag ska jag få mitt träningsprogram. Sen är det HÅRD körning som gäller. Har svikit mig själv med träningen denna vecka eftersom jag är ensam hemma med kidzen så tiden har inte funnits riktigt. Men nuu JÄVLAR!

Dessutom går jag ju i väntans tider, snart smället det!! Längtar.... mer om det då det blivit.

Dagen har bestått av städning som vanligt. Tvätt, promenad med hunden, handling och lite dammtorka.
Sopat av bron snart kan man ställa i ordning utebordet på altan. Känns som denna vår inte alls vart som jag ville, snyft!
Har bara varit ute med skoten EN gång?! Vad är de för nå?! Nåja den har ju funkat som solsäng på gården iallafall. Och snart ska Bettan Spättan sättas in på sommarförvaring.

Solen värmer verkligen nu när den kikar in genom rutan, det blir hett på ryggen. Finns en dålig sak med vårsolen. Det är det där vita lagret som ligger högst upp på våra saker och syns som en dimant på den finaste ring. Det som man kan blåsa lite lätt på så bildas ett stort moln. URK! Men jag skyller på att vi har dålig luftventilaton. Därför det alltid är så dammigt! Soo it is!

NU ska storebror inväntas och sen blir de en tur till tandläkaren med flisan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0