Bloggomaaan!

Det har jag blivit hittar den ena efter den andra roliga bloggen att följa. Vad vissa människor är duktig och vilken energi dom lägger på bilder m.m. Roliga tävlingar finns det oxå tyvärr så byggs dom ju ofta på att man ska länka och gilla på facebook (allt för dom ska synas så klart) så jag brukar inte orka va med och tävla. Men tänk att de kan vara så roligt att läsa om andra människors liv och händelser. En människa man aldrig träffat. Det roliga är ju oxå att man kan ofta se att man inte är så "ensam" som man tror i många tankar. Speciellt detta med barnuppfostran. Tycker om människor som törs erkänna att man kan bli gråhårig mellan varven även om man ÄLSKAR sina barn. Och det är faktiskt INTE bara mina barn som bråkar även om det känns så ibland ;P

Idag kom ett brev på posten, jag är utvald att rösa i svensktoppen fyra veckor framåt, coolt?! Måste nog ta mitt ansvar och rösta. Även om jag inte själv valt att få bli jurymedlem. Men är ju kul att kunna påverka.

Elina är inne i något vad jag tror är sexårs trotsen. Just nu är INGET bra och då menar jag IIIIIINGET. Trodde hon varit där men nu verkar hon verkligen vara just DÄÄÄR! Ghaaaaaa! Världens sötaste roligaste lilla fröken förvandlas till ett monster på en handvändning. GUD hjääälpe miiig!
Får hoppas det går fooort! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0