GräääsÄääänka!

Nu är man alena i en vecka..! Bra att påminnas om hur skönt det är när någon kommer hem till en. Tänker dock inte riiiktigt gnälla jättemycket än ;) menar jag behöver inte slåss om vilket program jag ska se, kan sitta på den BÄSTA platsen i soffan och lyssna på stereon! Fast konstigt är det att vara ensam.

Dagen har bjudit på arbete, hämtning av barn och denna ständiga tvätt. Promenad med vovvarna och lite läsläsning för Elina. El vet inte om jag läste?! Elina vill alltid så gärna berätta boken samtidigt som man läser. Vart massa prat om annat! Manne har haft kompis på besök så dom har gjort banor med boben. I veckan ska han vara ute mycket har han sagt att för snart är ju snön borta. Trist men sant. Menar vem vill ha lite kläder, sol och dagar på stranden. Sköna ute kvällar på altan och läsdagar inne då regnet står i backen ;P
Till i sommar ska jag leta en va kallas de "lusthus" el sånt öppet där jag kan ställa in möbler nere vid dammen som man kan ligga och mysa i vid det rinnande vattnet. Någon som sett nått sånt till rimligt pris får gärna höra av sig.
Har fallit för utestolar från Ikea i plast i glada färger som jag funderar på att köpa till altanen. Vill få ner hamocken och inreda med mer blommor och en myshörna. Men får se vad de blir av det!

Nu ska jag se familjen annorlunda klar... sen ska vovvarna få sitt för att sen ta en lång varm dusch och krypa ner.... är seg idag vaknade 4.45 i morse pigg som en lärka men inte steg jag ju upp!! Nä låg och vände och vred och somnade om sista kvarten, vad händer då?! Jo man blir trött som en gnu men de får jag ta igen i natt.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0