Herreguuuud!

Vad det tinar!! Var har vintrarna tagit vägen som var när man var barn?! Solen skiner och snart blir det en tur med hunden ut.
Idag ska vi på kalas och troll musikal. Elina`s klass har föreställning ska bli roligt få se dom söta små liven.
Efter det är de hemåt och utgång med vovvarna. 

Det är ju Torsdag!! Det betyder BIGGEST LOOSER jag bara älskar det programmet dom gör ett fruktansvärt sjukt bra jobb. Beundrar människorna som klarar göra om denna livsstils förändring som det innebär helt på egen hand. När man själv lagt sig under kniven (vilket kan kännas som en lätt utväg) så förstår man dom som gör det på egen hand ännu mer. Om jag bara hade typ 30 kg att gå ner skulle jag aldrig operera mig då hade jag gjort det på egen hand tränat, hälsohem el what ever. För man har samma huvud kvar och det är ju där det sitter i långa loppet och med dom risker som faktiskt finns och att man faktiskt får kämpa mycket så hade jag nog använt mig av dom verktygen man får att äta på assiett och bara en protion. För det är det man gör idag plus tränar (om man ids) sen hör man ju om dom som verkligen får lida och knappt får i sig något. Men när man som jag har närmare 75 kg att gå ner då och dom som klarar sån viktnedgång på egen hand dom är verkligen imponerande. Kämpa, Kämpa, Kääämpa!
SAGT de förr och SÄGER de IGEN! Det svåra är INTE och gå ner i vikt utan att behålla vikten! Opad el inte Opad!! Suget finns alltid kvar och det är en kamp en kamp att vinna över!

Har ju oxå kommit till instikt om en sak till. Varför tänker man alltid så här.. när jag blir smal så ska jag... när jag får mer pengar så ska jag....osv.
Man lever ju idag hur många stans onödiga timmar har man inte lagt på att när jag blir smal så blir jag vacker och då mår man bättre... NEEEJ! Man lever idag och lev i nuet. För den saken ska man ju så klart ha drömmar. Men det där heeela tiden att allt alltid blir bättre sen är FEJK! Man ska göra saker för sig själv IDAG och inte hela tiden tänka/göra allt för sen.
Vart svårt formulera sig här så jag hoppas Ni förstår något av vad jag skriver och hur jag tänker!

Verkar iallafall gå riktigt bra för M där borta. Önskade jag oxå fick åka två veckor och rå om mig själv. Är stolt över han. Min alldeles egna Shrek ;P
Imorgon kommer han ju hem över helgen, mys!
Nu ut med vovven och sen vänta på manne...

Hastalavista Bejbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0