Ljuva Lördag...

Dorotea vart det! Har kikat runt i deras utbud av affärer och det vart lite fynd. Ett par slalom/skoter brillor (ni vet såna där i grodstyle) till Elina, thai soyasås som bara är SÅ god! Nybakt bröd från fiket och en ljus manschet till min ljusstake. Kikade oxå på allväders stövlar åt manne hittade fina Viking på sport affären i Dorro men fanns tyvärr inte i hans storlek. Men som tur är så skulle hon kika upp om det fanns och ta hem sen leverera dom hit till Åsele, snacka service ;P
Dagens utflykt avslutades på cafe åt jättegod laxpaj, barnen tog taco paj och mange åt panini, mumsa!!

Senare idag vankas grillning ute på gården. Blir nog klämjärns mackor det är ALDRIG fel! Synd bara de blåser så f*rbannat tur man har varma kläder!

Nästa helg är det ju Åsele vintermarknad så kul. DÅ händer b la detta
http://www.holeshotevent.com/ gissa om jag har en åttaåring som är eld och lågor! Motorer, motorer moootorer!

Blir ju som gräsänka nu i två veckor dock kommer han ju hem i helgen så. Kan ju vara bra saknar varann oxå;) Puss på rompan, gubben min!

NU ska jag dra på mig täckisar,fetskoterskorna och en varm mössa.... ut i de fria.....

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Tusen tack för din underbart fina och peppande kommentar! Jag har bara kikat på din blogg som hastigast nu men ska definitivt lägga ner tid på att läsa igenom den ordentligt imorgon. Jag är bara aningen trött nu efter en fullspäckad kväll! Grymt, bara 20 kg kvar - det är ju bara slutspurten då ;)

2012-03-18 @ 00:04:14
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0