Ljuvligt..

Dagen började med sovmorgon! JAG, vaknade först (förutom M som jobbade som vanligt)! Hör på det! Slog upp mina blå klockan åtta! Skönt! 
Idag var vi på Åslia och Manne susa iväg nedför backen! SÅ nu åker han för fullt, skrotnisse! Elina roade sig med en kompis och bob/pulka! Var riktigt skönt! Måste verkligen säga att Åslia är superduper vi käkade lunch där för den totala summan av 70 kronor! Hur ofta gör man det?! Och fin backe för barnen att åka i! Solen sken oxå!
Efter tre timmar i backen fick jag "tvinga" hem mina troll.
Väl hemma fortsatte ute leken för barnen! Och jag tog hundarna! Fixade för middagen.
Sen drog jag och lill flisan på bio hon var så glad! Var jättemysigt! Kikade på Lillifee och enhörningen och hon smaskade popcorn. Imorgon är de biodax för Emanuel. Frågade om han och jag skulle gå. Vet ni vad han svarade?! Nog kan vi gå mamma men då sitter du långt bak och jag långt fram, är det kärlek??!! ;P
Är nog bäst han får gå med en kompis! Bara gilla läget liksom!
Dock så gick han och jag runt campingen med Trixi ikväll är så mysigt då man får gå och små prata på tu man han med sina barn.

Nu väntar tyvärr jobb resten av veckan tur dom hittar på mycket skoj på fritids under lovet. Sen håller jag tummar att jag får extra ledigt på påsklovet.







Kommentarer
Postat av: Jossan

åhh gud vad ljuvligt det låter! ni verkar ha det superbra. Kramar

2012-03-07 @ 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0