Ont det gör OOooont!

Men är självförvållat..;) Har återigen tränat lovade ju komma igång på riktigt med denna plågande, svidande, värkande sak att TRÄNA!! Körde igenom ett pass som jag fick av en arbkompis och de sviiider! Joggade oxå!! Dutti JAG!! Ska träna på Måndag igen och funderar skarpt på att anmäla mig till typ Vårruset för att ha ett mål.
Jag som hatar att jogga tycker det är riiktigt härligt. Ett par BRA skor måste jag också unna mig.
Här ska stjärten trimmas.. ;) Förstår inte vad tyngdkraften göör med mig??!!

Efter arbetet idag kom jag hem till familjen. Dom hade spenderat sin dag i Lycksele. Och jag fick en present! Roooligt, en tröja där det står "FORTFARANDE SNYGG efter alla dessa år"! Vad som nu menas med de.. ;) Även ett par byxor och jag trodde aldrig jag skulle komma i kläderna men dom satt som jutet! Kul, kuuul!
Emanuel hittade sig en slalomutrustning som svärmor betala, gissa vad det gick på? Hela 40 kronor!!
Prima Ballerina!!
Barnen hade fått fina t-shirts dom med och verkar ha haft en rolig dag!

Väl hemma så var ju Emanuel tvungen testa utrustningen och alla Ni som bor i trakterna vet ju hur halt det är nu men han drog på sig och fick en knuff i ryggen..SVICHSS iväg och han höll sig en bit sen lät de PANG! Där låg han.. vart inte mer än ett åk idag, hehe! Var ju inte riktigt lika lätt som han trott dessutom är det ju inte det ultimata att åka på ren is.. ;) Men han ska få börja med att tolka efter skotern för att hitta balansen så är det nog snart JAG som står och BLUNDAR uppe på Åslia då han susar förbi! Skam den som ger sig!!
Elina har oxå fått skidor men tyvärr har vi inte hittat pjäxor än men det ska jag fixa!

Dagen har gått i en rasnade fart och avslutades på kalas, där vi blev bjuden på en jättegod smörgås tårta, kaffe och skratt! Nu är vi väl hemma och barnen är nattade. Elina var så trött att hon stöp i säng! Emanuel ligg och kikar lite Rosa Pantern men han snarkar nog snart!
Tror det är en stor risk att en annan snart också drar timmerstockar. Men först ska jag inta lite vatten. Känns som min strupe är helt uttorkad efter allt jag flåsat idag!

By the Way.. ska ta en kurs i hur man länkar och sååånt.. Finns mycket jag skulle vilja dela med mig av men när man är så inkompeten el heter de att man har inkontinens?! ;P Men NÅGON gång så. Man ska inte stressa har någon klok en talat om för mig!

Nä nu vatten...

SÖV GÖTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0