Suuuktar...

..efter matservis. Men vilken djungel! Måste dock säga att Halens har mycket fina saker till bra priser. Hittade en där som jag kunde tänka mig. Kan ju inte heller påstå att 1300 för en uppsättning på tolv av varje är dyrt.
Hittade fina takkronor med, det kliar i fingrarna!!
Har redan hunnit shoppa idag. Träningskläder som jag hoppas kommer inom en snar framtid.

Fick en supergod fiskpudding till middag idag. M var så finurlig att han satte i spenat, mummsi!

By the way har träningsvärk from HELL! Kunde inte sova i natt hade sån fruktansvärd "myrkryp" i bena att jag höll på att gå åt. Tittade på klockan halv tre för sista gången så måste slocknat därefter.
Men vill man bli fin får man lida pin. Om nu nån som jag kan bli fin. Men mer atletisk kan jag iallafall bli ;)

Oj, vad Emanuel kämpat på med sina slalom skidor idag är så roligt se. Han har börja träna på att svänga hoppas på fint väder på Tisdag då jag är ledig så vi kan fara på Åslia. Om det inte blir de blir det nog skridskor, något skoj ska vi iallafall hitta på är ju trots allt sportlov.

Båda barnen var nyklippta då jag kom hem, kände ju knappt igen dom. Elina var sååå fin! Tur man har en snäll svärmor som kan det där med saxen. Emanuel är snaggad men de gjorde M.
Ska iallafall åka förbi med en blombukett nån dag som tack till svärmora!






Kommentarer
Postat av: Jossan

Mmm, jag vill också kasta vårt porslin och köpa nytt. Har haft IKEA tallrikar och de är så repiga och kantstötta så de är hög tid. MEN jag ska hejda mig tills vi bygger om köket har jag tänkt. Då ska ALLT bytas ut inklusive tallrikar och bestick.



Så roligt att du kommit igång med träningen, keep up the good work! det är ju så värt det i längden. Vi borde träna ihop vetja, kan man inte göra det via någon såndär app?? ;) springa sträckor etc

2012-03-05 @ 11:13:21
Postat av: Jennie

Vi får väl koppla ihop Skype på joggingtur, hahaa! Nä skämt å sido har ingen aning! Borde säket finnas. Får väl kollas upp.

2012-03-05 @ 13:26:18
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, det hade varit nåt - flåsa i kapp via video :) Haru skaffat en ny dator än MED inbyggd webcam?? go for it.

Jag ska kolla om det finns någon bra app -det kan vara en kul grej. Jag behöver skärpa till mig nu och ta mig ut och få upp flåset och stärka rumpan ;)

2012-03-05 @ 14:16:33
Postat av: Jennie

Nää ingen ny dator! Och blir då ingen förrän denna ger upp..:P Jaa jag har ju varit och tränat idag med så, KOOOM IGEN NU! Svettband på och uuuuut!

2012-03-05 @ 20:36:02
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0