En dag kvar...

Sen är det Helg! Gud så skönt!
Här är de regn, regn och regn. Inte har vi något vackert soligt vårväder som söderöver.
Men nästa helg så åker man mot elstockholmia hoppas verkligen att vi inte drar med oss dessa moln dom kan vi gott lämna här! Jag längtar så jag håller på att dö! Dessutom fick jag en hint om någon överraskning på Lördag och alla som känner mig vet ju hur (o)tålig jag är. Så gissa om man fundeliderar. Hoppas tiden går fort och att vi inte störtar ;P JAPP, jag gillar inte och flyga!Även om det är smidigt så är det obehagligt!

Idag har jag först gjort min plikt och arbetat vilket ju inte skadar på röda dagar, de ger ju lite extra kirr i kassan!
Sen fick jag god makaronipudding som M lagat. Efter det tog vi en tur till Stenkullaforsen kraftstation för att kolla vatten nivån men den var inte alls farligt hög. Fick se lite fisk som simmade runt och vi fick andas frisk härlig luft. Vi hann snurra några varv med bilen runt samhället men inget nytt där inte.

På Lördag ska jag på loppis hoppas jag får göra några roliga fynd. Barnen lär säkert hitta något om inte annat.
Me lööööv LOPPIS!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Wihoo!!! Soon baby soon......!!

2012-05-18 @ 10:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0