I väntan på..

Triss skrapet! Det är tradition att se hur mycket som vinns på lediga mornar!
Igår var de "min" kväll på ÅIK, rooligt! Var bra med barn som kikade förbi och umgicks på gården.
På Lördag är det disco men manne har inte sagt något än om att han vill gå så få se hur det blir.

På Fredag ska jag ut med tjejerna på jobbet dock jobbar jag ju i helgen så blir inget vin för min del. Skönt! Då slipp man ju huvudvärken ;)
Snaart så bär de av mot elstockholmia.. där är det väl sommar nu?!
Hörde att min kära syster som bor i Göteborg hade klppt gräset i helgen, haha! Vi har 3 dm snö på nedre delen av gården. Tänk att Svergie är långt!
Håller på att dö av längtan att få åka till systeryster! I Stockholm ska jag passa på att köpa fint till moster´s små killar.
Väntar ju på att andra syster yster oxå snart ska klämma ut! ÄR SÅ SPÄNNANDE!!

NU ska barnen med bussen..

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0