Jag ser det snööar...

Snön faller så vackert från himlen. Det känns mer som sen höst än vår. Tiden går och sommaren hoppar vi nog över i år!
Summa sumarum tror det är bra att det inte är för varmt nu då blir det nog en fin sommar.
Såg att värmen ska komma på Torsdag. Tur man snart ska ner till Stockholm där har de slagit ut har jag hört!
Ska kika efter examenskläder och sommar kläder åt barnen medan jag är där. Såg jag var ledig på avslutningsdagen, perfekt! Min sönder tjatade hjärna brukar ju ALLTID "glömma" det där med examen kläder men hör ju faktiskt till att man ska ha något extra FINT! Som tur var fick Elina jättefina skor som kommer passa perfekt till klänning. Är ju hennes första gång att gå i tåget och sjunga på hembygdsområdet. Sen blir hon första gaddare och Emanuel påbörjar sitt sista år på lågstadiet, herreminjessus! HJÄLP! Var är mina småfisar?!  

Vad ska denna helg bjuda på då?! Tja inte lär de ju bli att kratta iallafall.
Grillning stod det på menyn, meeen!
Kanske borde ta tag i trasan och dammtorka, hoost! Men visst är väl helgen till för slapp och mys?! ;P
Håller allvarligt på att bli tokig att inte få sova i ett på natten. Jag vaknar var och varannan timme bryter snart ihop. HUR ska jag få sömnen att bli hel?!

Nä nu ska jag hälla i mig kaffet till sista halvtimmen av ring så spelar vi...

Mys på alla Ni där ute!


Farväl snön...välkommen våren...




Kommentarer
Postat av: Jossan

....snart kommer ni! Tjoho! längtar....

2012-05-06 @ 21:42:02
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Åhh, vad coolt. Önskar att jag också kunde göra tuppkam på ungarna, men jag funderar på att fixa en sån där kort men bred tuppkam du vet, åtminstone på Rasmus :) det kan ju inte va så svårt...

2012-05-07 @ 15:11:17
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0