Mensa och Jag!

Gjorde just ett test på Mensa för att kolla hur hög IQ jag har och kan ju stolt säga att jag är lika smart som ca 23% av Sverigen mer säger jag inte. Så får ni tolka det som NI vill!

Igår var jag och lirade Bowling med arbetskompisarna, så himla roligt. Meeen mitt sanna JAG kom fram och JAG hatar att förlora ;P
Var en riktigt trevlig kväll med god mat och glada skratt.

Denna helg är ju min arbetshelg så blir inte mycket vettigt gjort här hemma. Hade planerat att jag skulle ut och kratta efter arbetet men det blåste så fruktansvärt.
Hoppas på bättre väder imorgon.
Manne har varit på disco ikväll och hade fått dansa med en tjej så nu var han mäkta glad! Dom är ju bara för gooa dessa barnen!
Elina och jag passade på att gosa ihop under en filt och kikade KungFu Panda och fikade lite kvälls fika.
Nu är trollen i säng, sweet dreams little angels!

Förresten har ni testat ta en tesked kanel och svälja utan att de flyger ur mun??! Utmande M med en tjuga han klarade det INTE, inte Emanuel heller, hahaa! Roligt var det!! Ni måste ju testa!

Längtar så efter en varm famn ett gosigt täcke och lite slapp nu! Få se om man kan få ihop det?!

Såg förresten att busken utanför min altan har fått knoppar SNAAART slår det ut, wiee!
Dessutom är snart all snö nere på tomten borta. Och på Torsdag öppnar plantbutiken det kliiiar i fingrarna. Ska göra något fint utanför bron i år har jag bestämt.
Sätta lite sättlök och potatis. Sallad ska det bli i zink krukan det om något växer ju så det knakar. Gött och hämta in fräscht! Vill ha örter men min senila hjärna glömmer ju lätt och vattna så dessa små ljuva ting har en tendens att dö.


Nä nu blir det den där filten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0