PAAAAAANIK!!

Alltså jag har inga sommarkläder. HJÄLP mig! Jag har ju liksom krympt från storlek 56( om de nu räcker till) en ca 44:a på ett år. Så nu måste jag handla! Jag äger verkligen inget och nu är sommaren här. Vi har 17 plus grader ikväll?! Vad hände?! Ser t om att vissa måste börja klippa gräset. Snart kan man säga det där S ordet även här uppe.

Dessutom åker vi ju mot Stockholm imorgon och Ozzy Ousborne konsert och träff med galna Bodensare. Hur ska detta sluta?! Får nog gå naken!!
Har iallafall packat och fixat. Lagt ner biljetter, skor (tre par) räcker de?! Matsäcken (middagen) för imorgon är fixad. Dammsugit. Tvättat bort all tvätt. Nu är de bara det jobbigaste kvar....väääänta! Kändes så långt bort i December då vi bokade flyg, hotell men nu är det faktiskt dags och var tog tiden därimellan vägen?!

Nåja hörs vi inte mer så ha en bra helg för det ska jag!!






Kommentarer
Postat av: Jossan

Underbart Jennie. Snart är ni här - håll i hatten!

3 par skor borde räcka, annars finns det ett antal skoaffärer dit du kommer.

Blir så kul att få se er igen!!!

Trevlig resa.

Kram

2012-05-24 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0