Släppa Taget...

Usch, barnen växer och ibland känns de jobbigt då man måste inse att dom är "stor" ska fixa och klara mer saker själva. Inte lika beroende av en som förr. Givetvis är det oxå skönt men samtidigt så finns det där i bakhuvudet. Snart vill dom inte alls vara med sin mamma. Men man kommer ju alltid finnas där så klart. Som stöttepelare, lyssnare, rådgivare eller vad det kan tänkas vara. Men tiden går bra fort nu. Vill iallafall och hoppas att mina troll ALLTID kommer tordas vända sig till mig med vad det än kan vara för fundering el att dom kan hitta någon annan vuxen att prata med om saker som man kanske inte alltid vill prata med sina föräldrar om.

På Torsdag beger vi oss mot Stockhom och som den listälskare jag är har jag tom skrivit lista på sånt jag ska handla ;O )
Hoppas jag har nog stor resväska?! Fina examenskläder ska jag då handla! Måste komma ihåg att mäta barnens fötter så jag kan köpa skor.

M har fått för sig att Trixi är med bejbisar små valpisar men jag tror dock inte det. Fast lite nojjig blir man för hon smet ju och roade sig på egen hand nån timma. TÄNK  OM??!! Undra om man kan ansöka om Vård av valp?!

NU ska jag snart bege mig på en tur med Trixi tror jag ska ta 5 km turen. Känner för att röra mig och fundelidera av mig.

Sen undrar jag var den där Ryssvärmen är?!?!!

 Trixi som önskar något annat än sin hundmat till middag...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Pst, ryssvärmen är här. Och ni kommer snart att få känna på den.

Kramar

2012-05-22 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0