Smoothies!

Smoothies och skurna parikor och gurkor tillsammans med dip vart de ikväll till Fredagsmyset, mumsigt och nyttigt!
Jag och barnen har kikat barntv och myst för oss själva. M är ju i jaktkojjan och vår"fixar". (Läs dricker ÖL! ;P)
Har precis stoppat ungarna i säng eftersom vi varit vakna sen kvart i sex i morse och både dom och jag är lagomt mosiga. Dom kikar en film ihop så jag hör dom pladdra och skratta, skönt att vi får sovmorgon imorgon.
Solen kikar faktiskt fram och jag vill inte att den försvinner.

Trixi är spak! hon sover och sover och sover. Ska ta ut henne en stund på gräsmattan snart och träna hon så hon får använda huvudet lite.
Jag kikar på Let´s Dance nu har faktiskt inte sett många avsnitt så har ingen klar favorit. Men tänk om man fick vara så där vacker som dom tjejerna.
Ibland vill jag bara dö åt mitt egna miserabla sett att se ner på mig själv, det är tragiskt. Men hur vänder man det?!
Tänker inte tjata om det mer. Men URK är så less mig själv mellan varven.

NU i några dagar har jag verkligen saknat mina vänner. Känns som jag glider längre och längre ifrån :(  Är väl inte så konstigt med tanke på avstånden meeen hemlängtan som dyker upp kan oxå göra en galen.
Saknar verkligen att nån kommer över och tar en kopp kaffe ibland och få surra av sig om alla "krämpor".
Tur man snart får fara och slösa lite pengar ;) de muntrar alltid upp tills man kollar på kontot ;P Men det är det VÄRT! Plus träffa min äldsta vän och nej gumman, menar inte åldern jag är faktiskt äldre än dig. GUD så gött de ska bli. Vi Bodensare är ju ett slag i sig ;P

Väntar och Väntar på att systra mi ringer så jag snart får bli moster igen. Ja de va mycket vänta idag..och som tidigare inlägg så är jag ju väldigt (o)tålig ;)

Måste erkänna att semestern är väldigt nära nu och sex veckors ledighet ska bli himelskt. Att kunna få semester känns som en dröm efter flera år som vikarie. Men nu är det min/vår tur. Barnen ska få SOMMAR plus att man får komma hemåt och bortåt.
Boden och Göteborg det blir det då säkert. Sen mest mys hemma. Vi har ju djurpark bara några mil bort sen ska jag nog leta upp nån minigolf för det gillar barnen. Synd bara att jag hatar å förlora :P Konstant bita sig i läppen för att inte visa hur (o)bra förlorare man är! But that´s the truth!

(Om jag nu fattat hur man lånar en bild, hade här suttit klistrat en med samma motiv som jag ser ut när det INTE går bra i tävlingar men ni är ju så duktig så ni får fantisera)









Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja vi bodensare är ett slag i sig, kan man då säga :) speciellt du och jag Jennie. Är glad i dig.

Kram från din "äldsta" vän.



...mm vet också den där känslan när man saknar och vill ha sina mest äkta vänner nära. Det kan göra en smått tokig ibland. Detta avlånga land borde krympa ;)

2012-05-19 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0