MÅÅÅL!

Alltså, man blir ju stolt som en tupp. Emanuel gjorde mål i träningsmatchen. Duktig kille!
Tyvärr fick jag ju inte se det då jag jobbade.
 
Fick en suverän middag i helgen. Och japp vi firade Helloween på fel dag som så många andra. Är ju egentligen den sista Oktober om jag förstått det hela rätt.
Ska lägga ut någon bild och skriva den "goda" menyn som manne fixat ihop.
Flisan smet och var med kompis istället för att laga mat ;) Hon har nog insett att laga mat hinner man då man blir STOR! ;)
 
Helgen har gått i rasande fart. Vi var på hockeyträning fredag kväll och efter de så tände vi ljus på graven. Oj vad det är vackert där Allhelgona. Man får i stillhet tänka en stund på dom som vandrat till andra sidan. Lördagen åt vi ju god middag och tror vi släckte ner huset halv tio. Sen sov jag som ett sött litet barn.
Igår var det jobb och sen stallet. Är ju top secret där om deras julshow som flisan ska medverka i. Spännade, spännade och nää jag är ju inte det minsta nyfiken. Medan dom planerade tog jag och Trixi en lång promenad på samhället. Manne skulle oxå följt men han försvann till sin favvo plats, ishallen! Tror han skulle kunna bo där.
 
Vad tror Ni?! Dör, man bara?! Blir allt bara svart?!
Jag tror absolut inte det. Jag tycker det verkar meningslöst om man föds bara för att dö. Min tanke är stenhård inbiten på att något måste hända. Kan ju tyvär inte ta reda på vad som händer men något?!
 
Nä dax att återigen bege sig mot arbetet...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0