Massor av...

SNÖÖ! Äntligen! Alltså det kom så fruktansvärt med det vita guldet att trädkonorna vek sig, lastbilar körde fast, plogbilen hann inte med. Det vräkte ner nästan en halv meter på ett dygn. Coolt!
 
Ledig helg det betyder en tur till Övik i morgon, ska bli skönt komma till en stor stad.
Kvällen har bestått av hockeyträning och "vuxen" på ÅIK´s film kväll för barnen.
Så har nästan precis parkerat arslet i soffan. Men det har varit en rolig kväll. Söndag lutar nog åt bak.
 
Elina fyller ju sju år nästa Lördag. Helt otroligt! Var tar tiden vägen?! Hon ska oxå få ha sitt första kalas för kompisar. Monster High tema är det som gäller. Tror själv jag mest hade hund tårta i den ålder. Var tokig i vovvar redan då!
Fast dröjde tills jag vart 18 innan jag fick min "riktiga" hund. Hon var svart och lurvig och fick det fina namnet Poppi! Glömmer aldrig då pappa körde mig mot Heden och vi stega in i ett hus fullt av svarta lurviga valpar. Och jag fick välja! MIN HUND! Hon va så söt! Hela första dagen låg hon och tröck under en stol och bara tittade med sina bruna ögon sen vart det mer liv i luckan!
 
Nä nu ska jag ta och dra en filt över mig och hoppas på en hel natts sömn.
Tror det här med att inte få sova har satt sig på hjärnan. Vet inte vad jag tar mig till snart :( Jobbigt vakna mellan tre-fyra och inte kunna somna om.

NattiNatt!
 
 
ELINA på sin fem års dag! Tänk att de snart gått två år sen då Hello Kitty stod högst på listan. Nu är det MONSTER HIGH! Men vi får se gumman vad som kommer i paketen ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0