ETT..TVÅ...TRE....TYSTNAD!

Tänk vad det kan vara skönt med tystnad!
När gubben är borta och barnen är uppe på sina rum och tvn är avslagen och allt är bara just, TYST! (Förutom en pilsk hane som ligger och små gnäller, typiskt hanar)
Mitt huvud behöver tystnad. Jag funderar så mycket att det ibland känns som det ska sprängas. Jobbigast är att inte ha någon att prata om ALLT med.
Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag vill inte belasta andra med allt jag funderar på. Och jag är en hopplös tänkare och sätter sällan ord på allt som tynger, glädjer gör en sorgsen el vad det nu kan vara.
Därför är denna stund, helig!
I just love it!
TYYYYYYYST!
 
Inget på tv som vanligt. Skulle vilja känna doften av glögg. Dock känns de lite onödigt att värma då jag inte gillar smaken. Fick dock ett tips om att köpa glögg krydda och sätta i ett sånt ljus som man har doft olja i och värmeljus under. Blir en fin lukt av det. Det måste jag skriva på min "köpa" lista.

Flingorna faller sakta utanför. Åå vad jag myser!
 
Vi har kommit på en super julklapp till oss själva. Tänker inte skriva ut det än utan ska undersöka saken imorgon. Så kanske Ni får gissa sen!
 
Postkoden var i Boden ikväll, coolt! Dock kände jag inte igen någon. Men miljön kändes bekant av någon anledning ;P
Undra om det någon gång blir jag som syns i rutan.
 
Nä nu ska jag njuta av Ssschss! och wordfued! Är så roligt! Fast inte när jag förlorar då!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men åhh vad spännande! Jag vill veta nu.....!!! hihi nyfiken som jag är :)
Kul att ni åker upp till Boden över jul, det hade vi också velat men det blir nog att vi firar i Huddinge i år igen.

2012-10-27 @ 17:45:49
Postat av: Jossan

...OCH vill du prata är det bara ringa, du vet att jag är bra på att lyssna :) jag har inget emot det alls.

2012-10-27 @ 17:47:44
Postat av: Jennie

Tack! Jo jag vet att du är det :) Bra och veta då det kniper! :)

2012-10-27 @ 23:02:16
URL: http://familyrock.blogg.se
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tack gumman min...hihi ja ska ta och använda presenten när du minst anar det,,,,kram älskar dig

2012-10-29 @ 17:16:07
Postat av: Jennie

Vassegoo! Och jag förstår!! Jag lär få svettas.. ;P

2012-10-29 @ 19:56:13
URL: http://familyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0