Fredag, om Ni inte visste det?!

Herreminskapare vad jag vill gå och lägga mig igen. Men får man det?! Nope, jobbar till sex. Blir nog bra då man kommer på arbetet och får komma igång. Dock känns det just nu som jag går i ett vaccum.
 
Snön har snart smält bort. Tråkigt. Är så vackert med vit fin snö och man blir så pigg. Detta regnande suger.
Barnen är genomblöt och det går X antal vantar på en dag. Men vi har två fina snögubbar på gården.
Ikväll väntar hockeyträning och Fredagsmys. Myset ikväll blir grönsaks stavar och dip!
Elina ville ha fruktcocktail så får nog bjuda henne på det.
Imorgon är det disco så lutar nog åt att barnen går dit. För Elina är det första "riktiga" discot.
Har besök av pappa och hans fru från Boden. Det är mysigt önskade bara att tiden inte går så fort. Snart far dom hem igen. Hoppas, hoppas att jag får semester så vi kan åka upp över jul.
 
I övrigt är de ganska mycket stiltje. Funderar på presenter till min lilla tjej som snart fyller 7. Vad det blir tänker jag inte skriva här. Det får jag visa med kort då dagen D är inne. Undra hur många ggr hon kommer vara sur på mig som tonåring för att hon är född så sent på året. Dock vänder det nog när hon närmar sig 40 ;)
 
Nä nu göra sig klart och bege sig.
 
Trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0