Men så lätt de var..

HAHAA de funkade ju. Nu blir nog min blogg aningen roligare då jag ÄNTLIGEN fattar hur man spar och lägger in bilder. Tog bara Hmm några år!
 
Igår bakade jag och Elina kladdkakemuffins. Hon var så duktig och tog i så dl måttet gick av ;)
Smällar man får ta!
Idag har jag städat och varit ute och åkt lite. Väntar på att klockan ska bli ett då Elina kommer hem för att sen åka på ÅIK ungdomsgård klockan tre.
Sen dyker Emanuel upp efter tre. Han har ju hockey träning idag. Så blir att äta tidigt och klä sig för att träna.
Fröken ringde idag för Manne hör ju nästan inget! Men har redan märkt att han är halv dööv ganska svårt att undvika när man får skrika och står man bakom honom och pratar så reagerar han inte plus att när han har tvn på så hoppar huset! Dessa F'rbaskade öron att krångla. Ringde skolsköterskan igår så han ska få komma till skolläkaren på Torsdag. Får hoppas de är pga av förkylningen och ev vaxpropp. Men skulle gissa på de, menar han kan ju inte bli halvdöv bara så där! Men han har verkligen otur med sina öron.
 
Sjäv ska jag lösa kort idag för på Torsdag ska jag premiär testa Afro Power Dans! Blir spännade.
Om ni känner vibrationerna är det jag som släpper lös.
 
 
 
Oxå lånad från google ;) Vet inte vad som gäller då man lånar bilder från google? Någon som har svaret, berätta gärna! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0