Rundast....

Åsele är tjockast i Sverige. Nu ska snart kommunalrådet härifrån prata på TV4. Tragiskt men sant. Är inte heller konstigt att världen idag blir rundare och rundare. Allt är ju så lätt och bekvämt.
Få se vad han säger!
 
Igår njöt jag! Och då menade jag NJÖT!! Denna djuprengörande lyxbehandling var underbar. Ooh, jag höll på att somna till gång på gång. Fick ögonbrynen plockade också. Mer sånt i mitt liv.
Vad jag förstod ska man absolut inte göra djuprengörande mer än en el max två ggr per år. Men vanlig ansiktsbehandling kan man göra ofta. Fick tips om att jag skulle använda (hette de) ansiktstvätt??! Haha! Jag är så oootroligt ointresserad av sånt att jag nästan får skämmas. För jag ska ju tydligen vara kvinna. Men ibland funderar man. Jag brukar gå bland sminkhyllorna och fundera vad den el den produkten är till för.
Äsch naturlig look är en frisk look ;) Ska se om jag blir mer rynkig än andra bara för jag inte använder massa krämer och shit. Och blir det så så finns det ju klädnypor att strama åt med.
 
Just nu fixas kaklet i köket. Jag väntar med spänning att få se hur slutresultatet blir.
 
Igår fick jag gå på banken. Sist jag var och tanka på Statoil tog jag ju fel kort och tröck pin koden gång på gång innan jag fattade. Det stod aldrig att kortet vart spärrat. Vilket slutade med att när jag skulle handla på Coop sist så medgavs ej köp! Pinsamt! Och travade med raska steg till minuten för att ta ut pengar det FINNS ju pengar. Där sa det SLURP! Och kortet försvann. Så nu kommer snart ett nytt kort.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0