Four Days...

av ledighet.
Veckan har bestått av packning av älgkött, korvgrillning på fritids och lek på ÅIK. Rensning av rabatter och bort forsling av alla blommor. Trixi har fått kuta av sig i grusgropen och lekt med pinnar. Ridningen vart inställd och Elinas tårar trillade. Hon är i någon period då hon har svårt att hålla sig och blir lätt ledsen. Men nästa Onsdag är det förhoppningsvis dax igen.
Har oxå fyndat flera av sakerna som Manne behöver för att börja i hockey, igår gjorde jag fina fynd för den netta summan av 245. Känns bra då man ju inte vet hurvida han kommer fortsätta och trivas med sporten. Hoppas iallafall att det blir ett brinnande intresse.
På Söndag ska jag och barnen kika på filmen Modig i 3d. Har aldrig sett en film i det formatet så blir en ny upplevelse. Mys göra något ihop.
Idag kommer Emanuel ha en polare med sig hem och batterier för deras Wii spelande är inhandlat för det var en av sakerna som stod på schemat.

Själv ska jag städa, as usual. Förstår inte hur mycket man kan städa och ändå e det dammigt, tvätt el något annat att pricka av på listan. Längtar just nu efter en hotell weekend och vuxenmys.
På Måndag ska vi till Strömsund och handla saker inför den kommande festen. Ska oxå leta ett par skor som jag VERKLIGEN behöver. En snygg höstsko med liten klack typ stövlett modell. Hur svårt kan de vara?! ;)
 
Men FÖRST och FRÄMST ska jag börja min ledighet med en Tassimo, en filt och tv4 nyhterna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

VAd är det för festligheter ni planerar inför?

2012-09-21 @ 15:46:18
Postat av: Jennie

M´s 40 årskalas

2012-09-21 @ 15:59:20
URL: http://familyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0