Snart, Snaaart...

Vi ska bli fler! Vår familj kommer utökas, men med vad?! Den karamellen får Ni suga på ett tag.
Men roligt ska det bli och jag längtar så. En spännnande tid framöver.
Måste bara fixa lite och ett och annat.
 
Annars då?! Jo men vi har inte snöat inne iallafall. Dock har det varit riktig vinter inte VARGvinter kanske men kan man kalla de RÄVvinter då?! Temperaturen har legat mellan cirka 25 och 30 minus. Det är lovley. Lovar alla rynkor fryser bort. Och man får rent stå fräs både här och där. Immade brillor. Hund promenaderna blir väldigt korta ut på bron och in igen.
Träningen har jag också kommit igång med. Kör i styrkehallen och vrålar brunst vrål då jag lyfter mina 3 kg´s hantlar som känns som betongklumpar. Snacka gladiator varning. Värst e ju gasen man har i kroppen då man tar i så man spricker.
 
Barnen är glada med en viss avvikelse för några utbrott per dag ;) Speciellt fröken fräken. Vill be mina päron om ursäkt om jag var så där högljudd som liten. Fast kan inte tro de. Jag satt nog bara på en stol med block och penna för att skapa konstvärk eller hur?! Menar jag som är så SNÄLL!
 
I kväll ska en fest måltid intas. Mumsa!! Sista kvällen innan planen för min rawfood period planeras. Jag ÄLSKAR Måndagar menar hinner jag inte denna MÅNDAG kommer det snart en ny. Japp MÅNDAG är alltid den bästa dagen då ens nya liv börjar.
 
Ha en härlig helg! Det ska vi!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Är ju positivt att NÅGON gillar måndagar ;)
Den här måndagen älskar dock jag också för då är jag ledig med barnen. Dagis har planeringsdagar så då får man passa på njuta hemma en dag.
Låter spännande med mera, då får snart berätta mer.

Kram

2013-01-27 @ 20:33:04
Postat av: sjukhusgubben din

Låter fint men dom små ha ju redan kommit ju än fast man inte fått se dom. Kram från sängen

2013-02-02 @ 18:28:29
Postat av: Ägaren

Sjukhus gubben.. jaa dom har kommit men är ju du som är på vift juh.. Dom hade inte anlänt när jag skrev det där juh..!! =)

Jossan! Lilla gumman. Alla som INTE gillar Måndagar måste ju inse att när Måndagen är gjord smäller det ju bara till så är det Fredag igen! Nä MÅNDAG hela veckan, is the shit!

2013-02-03 @ 20:40:37
URL: http://familyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0